Přeskočit na obsah

I za nouzového stavu jsou naše těžké traťové stroje plně nasazeny

Skvěle odvádí svou práci náš tým speciální kolejové mechanizace z divize 21 pod vedením Jana Kašpara. Náš štěrkový pluh PLASSER&THEURER SSP 110 SW.1 a podbíječka PLASSER & THEURER 08-275 UNIMAT jsou po celou dobu nouzového stavu plně nasazeny.

20. dubna objektiv našeho fotografa Pavla Tučka zabral ASP při provádění prvního zdvihu, tzv. nultého podbití na železničním přejezdu Slapy u Tábora. Následně byla provedena definitivní úprava GPK, osazeny závěrné zídky a nová přejezdová konstrukce Rosehill.

14. dubna zachytil Pavel Tuček svým aparátem SSP při opravě traťového úseku Hazlov – Aš, konkrétně při realizaci přípravy pro finální úpravu štěrkového lože. Spadaný štěrk si SSP přihrnuje přední radlicí, boční radlicí strhne přebytek štěrku, tak aby rozšířil štěrkové lože za hlavami pražců. Štěrk, který  přepadá přes tunely do středu kolejí, bude následně přemeten koštětem a dopravníkem přemístěn tam, kde chybí, popř. uložen do násypky.

Fotografie ze 14. března je z opravy trati v úseku Světec – Ohníč, kde SSP provádí finální úpravu štěrkového lože po následném podbití. Zde je do činnosti zapojeno i koště s dopravníkem. Po této úpravě je kolej připravena k předání správci do užívání.